PMSZ HR Projekt Klub - 2025. március

Virtuális Asszisztensek – A projektalapú munkavégzés dinamikusan fejlődő területe

Jelentkezem!
A regisztrációval, illetve a jelenléti ív aláírásával hozzájárul ahhoz, hogy a rendezvényen Önről mint résztvevőről a PMSZ video- és képfelvételt készítsen marketing célú felhasználáshoz.
Időpont: 2025. március 27. 17:00 - 18:30
Helyszín: Online ( Microsoft Teams-en keresztül )
Előadó: Kiss-Márton Adrienn

A digitális munkavégzés térnyerésével a virtuális asszisztensek (VA-k) egyre fontosabb szerepet töltenek be a projektmenedzsmentben és a vállalati HR-folyamatokban. 

Hogyan támogathatják hatékonyan a projektek lebonyolítását? Milyen módon illeszthetők be az agilis és hagyományos projektmenedzsment kereteibe? És milyen kompetenciák tesznek egy VA-t igazán értékessé a csapat számára?

Eseményünk során választ adunk ezekre a kérdésekre, és megvizsgáljuk, hogyan segíthetik a VA-k a toborzást, onboardingot és az adminisztratív HR-feladatokat. Emellett bemutatjuk, milyen kommunikációs eszközökkel és módszerekkel érhetők el hatékony együttműködések a távoli csapatokkal.

Az eseményen áttekintjük a virtuális asszisztensi munka működését hazai és nemzetközi szinten, és megosztjuk a március 22-ig tartó Virtuális Asszisztens Konferencia legfontosabb tanulságait.

Várunk minden projektmenedzsert, HR-szakembert és érdeklődőt, aki szeretné jobban megérteni a VA-k szerepét a modern munkakörnyezetben. Az esemény végén bemutatjuk az Év Virtuális Asszisztensét is!

Házigazda: Kiss-Márton Adrienn, a Virtuális Asszisztensek Magyarországon Egyesületének (VAME) elnöke.
 

Előadók:

Kiss-Márton Adrienn

elnök, Virtuális Asszisztensek Magyarországon Egyesületének

Kiss-Márton Adrienn, pénzügyi és HR szakember, aki a feladatorientált munkavégzést helyezi előtérbe a munkaidőhöz kötött módszerek helyett. Pénzügyi végzettségét a PSZF-en szerezte, míg HR mesterdiplomáját a PTE Bölcsészettudományi Karán.
2001 óta dolgozik a szakmában, több éves vezetői tapasztalattal rendelkezik egy multinacionális cégnél, ahol HR adminisztrációs osztályt vezetett. 
2012-ben vágott bele az online vállalkozástámogatásba, kizárólag online formában nyújtva pénzügyi, kommunikációs és adminisztratív támogatást a kkv szektor számára. Azóta, az online munkavégzés elterjedésének köszönhetően, egyre több HR projektbe kapcsolódott be, és jelenleg is nemzetközi szinten támogat multinacionális cégeket többek között HRIS rendszerek bevezetésében, a HR operatív folyamataik fejlesztésében.
Szabadidejében a Virtuális Asszisztensek Magyarországon Egyesület elnöke, és óraadóként tevékenykedik a PTE-BTK-HFMI-n. Adrienn elkötelezett és lelkes szakember, aki folyamatosan keresi az új kihívásokat és lehetőségeket a szakmai fejlődésre.

Részvételi díj:

A rendezvény a PMSZ tagjainak ingyenes, de regisztrációhoz kötött!
Tagsággal nem rendelkezőknek a részvételi díj 5000 Ft.

PDU pont:

A rendezvényért 1 PDU regisztrálható.
A PDU regisztrálásával kapcsolatos információk a PDU menüpontban találhatóak.

További információk:

Korábbi előadásaink felvétele az alábbi linkre kattintva nézhető vissza (bejelentkezés szükséges):

HR Projekt klub korábbi előadásainak felvétele

Jelentkezem!
A regisztrációval, illetve a jelenléti ív aláírásával hozzájárul ahhoz, hogy a rendezvényen Önről mint résztvevőről a PMSZ video- és képfelvételt készítsen marketing célú felhasználáshoz.
  • Microsoft Teams-en keresztülMicrosoft Teams-en keresztül