Belépés
„Szüret csak egyszer van egy évben” – mondja a Törley Pezsgőpincészet főborásza, de mit jelent ez a termékfejlesztés szempontjából?
Hogyan kerül a jég a pezsgőbe? Vagy inkább a pezsgő a jégre? Honnan ered az ötlet, és hol a helye ennek az új terméknek a portfólióban?
Hogyan értelmezhető az agilis módszer egy pezsgő esetében? Kik tesztelik az új termékeket?
Milyen projektmenedzsment feladatokat látnak el a brandmenedzserek, akik az adott márkával kapcsolatos projekteket viszik? Milyen speciális módszertani ismereteket kíván ez a szakma?
A Törley ICE piacra vezetésének alkalmából Lőrik Tamás márkamenedzserrel és Csomay András marketingvezetővel beszélget dr. Iszály Mónika a PMSZ podcast új epizódjában.
Köszönjük a WSH Kft-nek a podcast elkészítéséhez nyújtott segítséget!